گزارش رویترز که امروز با عنوان "چگونه AT&T به ایجاد را">

خبر

  • تک بورد - بر اساس گزارش ، AT&T تا حدی مسئول ظهور شبکه خبری One America است

    بر اساس گزارش ، AT&T تا حدی مسئول ظهور شبکه خبری One America است
    19 روز قبل

    بنیانگذار OAN در دادگاه گفت: "AT&T" به ما گفت که آنها می خواهند یک شبکه محافظه کار داشته باشند.
    گزارش رویترز که امروز با عنوان "چگونه AT&T به ایجاد راست افراطی One America News کمک کرد" منتشر شد ، ادعا می کند که غول مخابراتی نقش مهمی ایفا کرده است. در ایجاد و تأمین مالی OAN ، شبکه ای که همچنان به انتشار نظریه های توطئه در مورد انتخابات 2020 و همه گیری COVID-19 ادامه می دهد. "

    در حالی که هیچ شواهد یا ادعایی مبنی بر اینکه AT&T نقش مستقیم در ایجاد OAN داشته است وجود ندارد ، رویترز به پرونده ای در دادگاه اشاره می کند که در آن بنیانگذار OAN گفت که وی پس از اینکه AT & T به ما گفت که آنها می خواهند یک شبکه محافظه کار داشته باشند ، این شبکه را ایجاد کرده است. OAN همچنین ظاهراً اکثریت قریب به اتفاق درآمد خود را از قرارداد حمل و نقل با DirecTV متعلق به AT & T ، که تا کنون بزرگترین ارائه دهنده تلویزیون کابلی یا ماهواره ای است که کانال را حمل می کند ، به دست می آورد. OAN توسط ارائه دهندگانی از جمله DirecTV ، AT&T U-vers ، Verizon FiOS و CenturyLink انجام می شود ، اما توسط اپراتورهای بزرگ کابلی مانند Comcast ، Charter و Cox انجام نمی شود. AT&T قول داد که OAN را در ازای حمایت عمومی OAN از تلاش AT & T برای خرید ارائه دهنده ماهواره ، که نیاز به تأیید دولت داشت ، در DirecTV منتقل کند. در شکایت OAN ادعا شد که AT&T پس از نهایی شدن خرید DirecTV در سال 2015 ، از این معامله چشم پوشی کرد. OAN سرانجام در سال 2017 ، چند هفته پس از موافقت با لغو شکایت خود علیه AT&T ، وارد DirecTV شد. هرینگ همچنین در دادگاه ادعا کرد که AT&T در سال 2013 پیشنهاد به دست آوردن 5 درصد از سهام هرینگ را داد ، اما این خرید هرگز انجام نشد. :

    AT&T هرگز در موفقیت OAN منافع مالی نداشته و OAN را "تأمین مالی" نمی کند. وقتی AT&T DirecTV را خرید ، ما از حمل OAN بر روی آن پلتفرم امتناع کردیم و در نتیجه OAN از DirecTV شکایت کرد. چهار سال پیش ، DirecTV با OAN به توافق تجاری رسید ، مانند صدها کانال دیگر و مانند OAN با دیگر ارائه دهندگان تلویزیون که برنامه های خود را انجام می دهند. DirecTV انواع مختلفی از برنامه نویسی را ارائه می دهد ، از جمله بسیاری از کانال های خبری که دیدگاه های مختلفی را ارائه می دهند ، اما برنامه نویسی یا کنترل برنامه ها را در کانال ها انجام نمی دهد. هر گونه پیشنهاد در غیر این صورت اشتباه است. رویترز یکی از پرونده های دادگاه را "شکایت کار علیه OAN توسط کارمند سابق و غیر مرتبط با AT&T" توصیف کرد ، ظاهراً به پرونده تبعیض نژادی اشاره داشت که در آن هیئت منصفه دادگاه عالی شهرستان سن دیه گو در سال گذشته جاناتان هریس به کارمند سابق خود تقریباً 290،000 دلار غرامت پرداخت کرد.

    یک رسوایی در دادخواست کار درخواست AT & T برای "یک شبکه محافظه کار" را نشان داد ، رویترز نوشت:

    بنیانگذار OAN و مدیر اجرایی روبرت هرینگ ارشد شهادت داده است که الهام راه اندازی OAN در سال 2013 از مدیران AT&T گرفته شده است. "آنها فقط یکی داشتند ، که فاکس نیوز بود ، و هفت نفر دیگر در طرف دیگر [سمت چپ] داشتند. وقتی آنها این را گفتند ، من به آنجا پریدم و یکی را ساختم."

    از آن زمان ، AT&T پرونده های دادگاه نشان می دهد که منبع مهمی از وجوه جاری به OAN بوده و ده ها میلیون دلار درآمد به همراه دارد. بر اساس شهادت قسم خورده توسط حسابدار OAN در سال 2020 ، نود درصد از درآمد OAN از قرارداد با سیستم عاملهای تلویزیونی متعلق به AT & T ، از جمله پخش کننده ماهواره ای DirecTV ، تأمین شده است. رویترز نوشت: "نفوذ OAN در اواخر سال 2015 ، هنگامی که شروع به پوشش زنده تجمعات ترامپ کرد ، افزایش یافت ، در زمانی که برخی از رسانه ها هنوز تاجر مشهور نیویورک را به عنوان یکی از مدعیان طولانی مدت ریاست جمهوری می دیدند." "این شبکه همچنان توجه ترامپ را به خود جلب می کند و اغلب بستر دوستانه ای را برای متحدان جمهوری خواه خود فراهم می کند. ترامپ به عنوان رئیس جمهور ، اغلب از طرفداران خود می خواست که OAN را تماشا کنند." تبلیغات

    ادعای شاه ماهی quid pro quo

    دعوی دیگری که رویترز به آن اشاره کرد ، شبکه های هرینگ علیه AT&T است. این پرونده در مارس 2016 در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه مرکزی کالیفرنیا ثبت شد و به درخواست طرفین در مارس 2017 رد شد. این شکایت ادعا می کند که AT&T هرینگ را در مورد قصد خود برای پلتفرم تلویزیون تلویزیونی U-versy گمراه کرده است. "وقتی طرفین مذاکره کردند و توافق کردند ، AT&T هرینگ را به این باور رساند که تلویزیون U-vers-سرویس توزیع تلویزیونی جدید AT & T-به گسترش و رشد خود ادامه خواهد داد. اما بدون اطلاع هرینگ ، AT&T تصمیم گرفته بود که DirecTV را خریداری کند و U را خاموش کند. برعکس ، به عنوان مثال ، انتقال مشتریان تلویزیون AT & T به سیستم DirecTV ، "شکایت ادعا شده است.

    در ادامه این شکایت ادعا شده است که" AT&T وعده داده است که در ازای حمایت هرینگ ، کانال های هرینگ را در DirecTV قرار دهد و لابی با نهادهای نظارتی دولتی به نفع خرید DirecTV توسط AT & T به ارزش 65 میلیارد دلار "اما پس از آن AT & T با حمایت هرینگ مواجه شد و خرید کامل شد ، AT&T از وعده و موافقت خود برای قرار دادن کانال های Herring در DirecTV عقب ماند."

    در بیانیه ماه مه 2016 در آن پرونده ، چارلز هرینگ ، رئیس شبکه های هرینگ ، پسر روبرت هرینگ پدر ، جلسه اکتبر 2013 را با مدیران AT&T آرون اسلاتور و رایان اسمیت شرح داد. چارلز هرینگ به دادگاه گفت: آنها معامله ای را ارائه کردند که توسط مدیرعامل وقت AT & T ، راندال استفنسون ، تأیید شده بود. کانالها به کانالهای وابسته به AT & T تبدیل خواهند شد. آقای اسلاتور گفت ، هنگامی که این اتفاق افتاد ، AT&T شبکه های هرینگ را به DirecTV "می گذارد" ، یعنی DirecTV را ملزم می کند که شبکه های ما را تحت شرایط "قرار داد" بین AT&T و DirecTV حمل کند. آقای اسلاتور به من گفت که رندال استفنسون ، مدیرعامل AT&T ، هم به او دستور داد و هم به او اختیار داد که از طرف AT&T ، شرکت مادر در دالاس ، تگزاس ، این "قرارداد" را به هرینگ پیشنهاد دهد. من پیشنهاد آقای اسلاتور را به نمایندگی از شاه ماهی ("معامله درست") پذیرفتم.

    شاه ماهی در AT&T لابی کرد

    AT&T در ماه می 2014 توافقنامه ای را برای خرید DirecTV اعلام کرد. به زودی پس از آن اعلام ، چارلز هرینگ از دفتر AT & T در لس آنجلس دیدن کرد. وی به دادگاه گفت:

    در آن جلسه ، آقای اسلاتور به من گفت که رندال استفنسون ، رئیس و مدیرعامل AT & T ، دیگر نمی خواهد با قرارداد حق راست پیش رود ... زیرا آقای استفنسون چنین نکرد. می خواهند بر خرید و مذاکرات خود با همتای خود در DirecTV ، رئیس و مدیرعامل مایک وایت تأثیر بگذارند. آقای اسلاتور گفت که در عوض ، آقای استفنسون به آقای اسلاتور اجازه داد تا پیشنهاد متفاوتی به هرینگ بدهد. آقای اسلاتور پیشنهاد کرد که اگر هرینگ به طور علنی از AT&T در طول فرآیند خرید پشتیبانی کند ، AT&T باعث می شود که DirecTV پس از خرید شبکه های هرینگ را حمل کند.

    "چارلز شرایط Slator را پذیرفت" ، و طرفین با توافقی موافقت کردند. DirecTV بیش از 100 میلیون دلار هزینه صدور مجوز را در طول پنج سال پرداخت می کند.

    "به دستور AT & T و با اتکا به توافق طرفین ، هرینگ هر کاری را که AT&T درخواست کرد تا از دولت برای خرید کسب کند ، انجام داد ، "دادخواست ادعا کرد هرینگ "در حمایت از خرید [AT & T/DirecTV] و در مقابل ادغام Comcast/TWC ، از جمله مواردی که توسط AT&T نوشته شده بود ،" گزارش کوتاهی در FCC ارائه کرد "، و" AT&T را دعوت کرد تا از برنامه های خبری OAN برای روشن شدن مثبت استفاده کند. خرید و حمایت از سایر موضوعاتی که بر تجارت AT & T تأثیر می گذارد. " تبلیغات

    بیانیه 2016 چارلز هرینگ یک جلسه دیگر را که او در اکتبر 2014 در منطقه کلمبیا با جیمز سیکونی ، که در آن زمان معاون ارشد اجرایی AT & T در امور خارجی و قانونگذاری بود ، بیان کرد:

    آقای. Cicconi به من گفت که او مسئول اطمینان از این است که AT&T خرید DirecTV را با موفقیت به پایان رسانده است. آقای سیکونی از من برای کار هرینگ در حمایت از خرید تشکر کرد. آقای Cicconi قول DirecTV را که آقای Slator چند ماه قبل به من داده بود ، تکرار کرد. آقای Cicconi تأیید کرد ، از آنجا که هرینگ معامله خود را به پایان رسانده بود ، AT&T پس از خرید ، شبکه های هرینگ را در DirecTV منتقل می کند. آقای سیکونی به من گفت که از مقامات برتر خود در AT&T Inc در دالاس ، تگزاس اختیار دارد که این وعده را به نمایندگی از AT&T Inc ارائه دهد. OAN را به مدت دو سال در فهرست کانال های خود قرار دهید. سرانجام OAN در 5 آوریل 2017 در DirecTV راه اندازی شد ، کمی بیشتر از دو هفته پس از آنکه یک قاضی فدرال شرط مشترکی مبنی بر رد دعوی ارائه شده توسط Herring علیه AT&T اعلام کرد. در آن پرونده هیچ تسویه ای ذکر نشده است ، اما هنگامی که DirecTV متعلق به AT & T با پرداخت هزینه OAN موافقت کرد ، دیگر دعوایی لازم نبود. ادغام DirecTV سخنگوی AT&T امروز به Ars گفت: "حمایت از ادغام هرگز شرط یا بخشی از توافق محتوا نبود." DirecTV همچنین دارای شبکه متعلق به شاه ماهی به نام A Wealth of Entertainment است که قبلاً به عنوان Wealth TV شناخته می شد.

    ارزش OAN بدون DirecTV "صفر" خواهد بود شکست. در ماه آگوست ، AT&T پس از شش سال سوءمدیریت که طی آن نزدیک به 10 میلیون مشتری خدمات تلویزیون این شرکت را لغو کردند ، اقدام به جمع بندی DirecTV کرد. AT&T هنوز 70 درصد از DirecTV را در اختیار دارد ، اما ارائه دهنده ماهواره در حال حاضر مستقلتر از شرکت مادر خود فعالیت می کند.

    "تصمیم در مورد تمدید قرارداد حمل و نقل [با OAN] پس از انقضای آن به DirecTV بستگی دارد. رویترز با استناد به شهادت دادگاه از حسابدار OAN نوشت: "AT&T امروز به Ars گفت." به گفته رویترز ، حسابدار علاوه بر شهادت اینکه AT & T 90 درصد درآمد شبکه های هرینگ را تامین می کند ، ارزش دفتری شرکت - ارزش خالص دارایی های آن - 16.6 میلیون دلار است. مقاله خبری همچنین از حسابدار نقل می کند که گواهی می دهد که بدون معامله DirecTV ، ارزش OAN "صفر خواهد بود."

    لیست تصویر توسط شبکه خبری One America





خبرهای دیگر از سیاست فناوری