• تک بورد - CDC در حالی که از راهنمایی های بحث برانگیز دفاع می کند، پیام آزمایش های سریع را مخدوش می کند

CDC می گوید آزمایش ها نمی توانند عفونی بودن را تشخیص دهند. اما اگر مثبت باشد، احتمالاً عفونی هستید.
    مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده در روز چهارشنبه پیام‌های متفاوتی را در مورد استفاده از آزمایش‌های سریع خانگی ارائه کرد، زیرا آژانس به دفاع از توصیه بحث برانگیز خود مبنی بر مبتلایان به COVID-19 ادامه داد. می تواند بدون آزمایش زودتر انزوا را ترک کند.

CDC هفته گذشته دستورالعمل خود را در مورد دوره های انزوا و قرنطینه به روز کرد. دوره انزوا را برای افراد آلوده از 10 روز به پنج روز کاهش داد، در صورتی که علائم آنها تا آن زمان از بین رفته یا از بین رفته باشد و اگر تا پنج روز پس از آن از ماسک استفاده کنند. قابل‌توجه است که آژانس این توصیه را مبنی بر اینکه افراد پس از پنج روز آزمایش می‌شوند و تنها در صورت دریافت نتیجه منفی زودهنگام به انزوا پایان می‌دهند، انجام نداده است.

این حذف با انتقاد سریع کارشناسان مواجه شد که استدلال می‌کنند انجام آزمایش برای آنها حیاتی است. کوتاه کردن دوره انزوا با خیال راحت دکتر مایکل مینا، اپیدمیولوژیست و مدافع تست سریع هاروارد، این اقدام را "بی پروا" و کارشناس ویروس شناسی، آنجلا راسموسن، استدلال آژانس را "چرند" خواند.

تست تست

CDC انجام داده است. همچنان استدلال می کند که این تصمیم توسط علم پشتیبانی می شود، به ویژه داده هایی که نشان می دهد اکثریت انتقال در یک تا دو روز قبل از بروز علائم و دو تا سه روز پس از آن رخ می دهد. اما منتقدان سریعاً به این نکته اشاره کردند که داده‌های عفونی عمدتاً از انواع قبلی کروناویروس ناشی می‌شود - نه نوع غالب Omicron که در حال حاضر فوق قابل انتقال است. و اگرچه اکثر انتقال ممکن است در اوایل اتفاق بیفتد، تعداد قابل توجهی از افراد پس از آن پنجره همچنان مسری خواهند بود.

به طرز شگفت انگیزی، CDC موافق است. در میان واکنش شدید به دستورالعمل های به روز شده خود، این آژانس دفاعی از موضع خود را در وب سایت خود در روز سه شنبه منتشر کرد. این توضیح شامل اشاره به این بود که یک مطالعه مدل سازی در بریتانیا نشان داد که "بعد از روز پنجم پس از مثبت شدن آزمایش، حدود 31 درصد از افراد عفونی باقی می مانند." CDC این یافته را برجسته کرد تا توضیح دهد چرا توصیه می کند افراد پس از خروج زودهنگام از انزوا به مدت پنج روز ماسک بزنند.

در مورد اینکه چرا آزمایش پنج روزه برای پایان ایمن دوره انزوا را توصیه نمی کند. CDC استدلال می کند که آزمایش های سریع برای نشان دادن سطوح عفونی طراحی نشده اند، فقط وجود یا عدم وجود عفونت را نشان می دهند. روشل والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، در نشستی در کاخ سفید روز چهارشنبه گفت: "آنها تست های کمی نیستند." آنها آزمایش های کیفی برای تشخیص هستند.» او بعداً توضیح داد: "این آزمایش‌ها برای اهداف کیفی هستند، نه اهداف کمی - به این معنی که ما نمی‌توانیم بر اساس تست مثبت یا منفی بگوییم چقدر قابل انتقال هستید."

در مصاحبه‌ای با CNN هفته گذشته، Walensky توضیح بیشتری داد: پس آنچه ما گفتیم خوب بود، اگر آزمایش سریع را در پنج روز انجام دادید و منفی بود، ما مطمئن نبودیم که هنوز قابل انتقال نیستید. ما نمی‌خواستیم احساس امنیت کاذب را به جا بگذاریم. ما همچنان می خواستیم که ماسک بزنی. و اگر مثبت بود، ما هنوز می دانیم که حداکثر میزان انتقال پشت سر شما بوده است.

سردرگمی و کمبود

اما منتقدان اشاره کرده اند که این ارزیابی نادرستی از نحوه آزمایش آنتی ژن است. کار آزمایش‌های خانگی تمایل به شناسایی قطعات حفاظت‌شده ویروس SARS-CoV-2 دارند و نشانگر معقولی از میزان ذرات ویروس در راه‌های هوایی شما در نظر گرفته می‌شوند - و در نتیجه، میزان عفونی بودن شما.

در واقع، منتقدان آنلاین شروع به انتشار مقاله ای کردند که توسط والنسکی در سال 2020 در مجله مراقبت های بهداشتی با بررسی همتایان Health Affairs منتشر شد. والنسکی و نویسنده همکارش در این مقاله نوشتند:

هر چه تعداد ویروس در راه هوایی بیشتر باشد، احتمال یک نتیجه آنتی ژن مثبت بیشتر است. معنی آن این است که - به راحتی - درجه بالایی از همپوشانی بین دوره حداکثر عفونی و دوره ای وجود دارد که در طی آن آزمایش مبتنی بر آنتی ژن به احتمال زیاد نتایج مثبتی را به همراه دارد.

اضافه کردن بیشتر به چشم انداز درهم آمیخته ای در مورد آزمایش های سریع، CDC در دفاع آنلاین خود در روز سه شنبه بخشی را با عنوان "چرا CDC در پایان انزوا نیازی به آزمایش ندارد؟" این آژانس می‌گوید که اگر فردی «به یک آزمایش دسترسی داشته باشد و بخواهد آزمایش کند»، می‌تواند این کار را حدود روز پنجم انجام دهد. "اگر نتیجه آزمایش شما مثبت است، باید تا روز 10 ایزوله را ادامه دهید" زیرا "آزمایش آنتی ژن مثبت احتمالاً به این معنی است که فرد دارای ویروس قابل انتقال باقیمانده است و به طور بالقوه می تواند دیگران را آلوده کند."

تگ ها:

حالی , راهنمایی , برانگیز , دفاع , پیام , آزمایش , سریع , مخدوش