• تک بورد - یک مکان فسیلی یک گودال باستانی و ساکنان عظیم آن را نشان می دهد

یک مکان فسیلی یک گودال باستانی و ساکنان عظیم آن را نشان می دهد

1 ماه قبل

یک پروژه جاده ای در تنسی فسیلی مرموز از یک ماستودون عظیم را نشان داد.
    چیزی در تنسی کشف شده است - چیزی که فقط در یک موزه وجود دارد. این چیزی عظیم، کمی گیج کننده و احتمالاً اولین کشف شده در نوع خود است. پنج سال پس از حفاری آن، ناقص باقی مانده است.

اسکلت ماستودون که به تدریج در تنسی شکل می گیرد راز نیست. تصاویر و توضیحاتی از پیشرفت آن از همان ابتدا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، و در حالی که کسانی که از آن مطلع هستند کنجکاو شده اند، اما تیترهای زیادی را به خود اختصاص نداده است. با این حال.

خارج از خاکستری

محل فسیل خاکستری در نزدیکی گری، تنسی، به طور تصادفی در حین ساخت جاده در سال 2000 پیدا شد. به لطف تلاش های مردم محلی و دولت ایالتی که اهمیت سایت را تشخیص داد، ساخت و ساز متوقف شد. چند سال بعد موزه ای ساخته شد. تکه‌های استخوان و یک عاج متلاشی شده تمام آن چیزی بود که در زمان حفظ این سایت پیدا شد، اما ثابت شده است که این منطقه از نظر محتوای فسیلی حجیم است.

«ما سالانه 1000 نمونه را فهرست‌بندی می‌کردیم—[ شاون هاوگراد، مدیر میدانی و آزمایشگاه سایت Gray Fossil Site Lab و مدیر میدانی Gray Fossil Site Lab و Shawn Haugrud با تلفن توضیح داد که نمونه‌های منفرد] می‌توانند یک تاپیر، قورباغه، مار و هر چیز دیگری باشند. اما داوطلبان بیشتری به افزایش سرعت کمک کرده‌اند: «چند سال پیش قبل از همه‌گیری، ما 10000 نمونه را فهرست‌بندی کردیم، یعنی 10 برابر فسیل‌ها.»

این منطقه یک فروچاله تقریباً 5 میلیون ساله است. . این انبوهی از مهره داران و گیاهان فسیلی را حفظ کرده است، بیش از 100 گونه از هر کدام تا به امروز، از آنچه زمانی یک اکوسیستم متمایز بود. و بزرگترین، شاید مرموزترین کشف همه آنها؟ ماستودون فسیل خاکستری.

در حال حاضر به این می‌گویند. این ماموت باستانی که به پهلو در میان و زیر تخته سنگ ها دراز کشیده است، عاج های لازم، چهار دست و پا و شکل کلی بدن ماستودون را دارد. اما آنقدر متفاوت است که دانشمندان را مکث کند. وقتی با سایر ماستودون های شناخته شده آمریکای شمالی مقایسه می شود - سرده ای که با تحقیقات و اکتشافات فزاینده شروع به گسترش می کند - مطابقت ندارد.

تبلیغات کاوش ها در سایت <b>فسیلی</b> خاکستری به مدت کوتاهی انجام می شود. فاصله از مرکز بازدیدکنندگان.Enlarge / Excavations at the Grey Fossil Site take a short distance از مرکز بازدیدکنندگان. سایت و موزه فسیل خاکستری ETSU

این فسیل موضوع ارائه‌ای توسط دکتر کریس ویدگا، سرپرست سرپرست سایت فسیل خاکستری، در هشتمین کنفرانس بین‌المللی ماموت‌ها و بستگان آنها (ICMR) بود. اکتبر گذشته برخلاف کنفرانس‌های عظیم دیرینه‌شناسی، ICMR هم بسیار کوچک و هم نسبتاً جدید است. به گفته دیک مول و دکتر آدریان لیستر، هر دو دانشمند مشهور ماموت که به شدت در این کنفرانس ها مشارکت داشته اند، اولین ICMR در سال 1995 بود و به عنوان یک کنفرانس ماموت محور که در روسیه میزبانی شد، آغاز شد. از آن زمان، این خانواده به خانواده ای تبدیل شد که شامل تحقیقاتی در مورد پروبوسیدهای منقرض شده و موجود می شود، خانواده ای از مهره داران که ویژگی برجسته آنها معمولاً شامل یک پروبوسیس (تنه) است و فیل های امروزی را در بر می گیرد.

این کنفرانس در سال جاری برگزار می شود. هر سه تا چهار سال یک نقطه از جهان. دکتر رامان سوکومار، سازمان‌دهنده ICMR امسال و استاد افتخاری مرکز علوم زیست محیطی، در ایمیلی نوشت: در کنفرانس قبلی 2017، "هند پیشنهادی برای میزبانی هشتمین کنفرانس در بنگلور ارائه کرد." کمیته راهبری علمی کنفرانس با اکثریت قاطع از پیشنهاد هند برای میزبانی هشتمین کنفرانس در بنگلور در سال 2020 رای داد. اما به دلیل همه‌گیری، مؤسسه علوم هند این را به صورت آنلاین میزبانی کرد. صد و سی و هفت نفر از 27 کشور شرکت کردند.

نه مانند دیگران

با نشان دادن جمجمه ماستودون فسیلی خاکستری در مقایسه با گونه های ماستودون قبلی و بعدی، ویدگا توضیح داد که چرا آنها حاضر نیستند دقیقاً آنچه را که یافته اند بگویند. حتی از نظر بصری، تفاوت‌ها فوری هستند.

«کارنامه ماستودون‌های اولیه آمریکای شمالی به‌شدت تکه‌تکه است، و ویژگی‌هایی که از نظر تاریخی برای تفکیک آن‌ها استفاده کرده‌ایم، اغلب وجود ندارد. تا بررسی مدرن،» او نوشت. به همین دلیل است که قرار دادن ماستودون خاکستری در هر چارچوب تکاملی موجود دشوار است. اما آنچه ما داریم به مجموعه جدیدی از ویژگی‌های مورفولوژیکی اشاره می‌کند که نشان‌دهنده گونه‌ای جدید است.»

تگ ها:

مکان , فسیلی , گودال , باستانی , ساکنان , عظیم , نشان