techbord.com نمونه اولیه مریخ نورد چهار چرخ ناسا که برای اکتشافات سیاره ساخته شده است را بررسی کنید

این می توانست ورود جالبی را به BattleBots یا Robot Wars ایجاد کند ، اما مریخ نورد جدید DuAxel ناسا تبر یا پنجه را برای مبارزه با سایر روبات ها در دست ندارد. آنچه که وجود دارد ، یک جفت محور دو چرخ و بسیاری از ابزارهای علمی موجود است که به طور بالقوه آن را به ماشین کاوش نهایی سیاره تبدیل می کند.

ناسا نیز مانند علاقه مندان به جاده های خارج از جاده با چالش های رانندگی در زمین های سنگین و غیرمعمول که کوچکترین محاسبه غلط در اطراف یک شیب تند می تواند کل سفر را به خطر بیندازد ، آشنا است. در حالی که با کمک دست انسان می توان چنین وضعیت خطرناکی را بر روی زمین اصلاح کرد ، اما ناسا وقتی مریخ نوردی را که میلیون ها مایل دورتر از خانه در سطح مریخ کنترل می کند ، کنترل نمی کند.

برای برطرف کردن این مشکل ، آژانس فضایی در حال توسعه و آزمایش یک طرح جدید همه کاره مریخ نورد است که از یک جفت محور دو چرخ برای پوشاندن مسافت های طولانی به عنوان یک وسیله نقلیه استفاده می کند که در صورت برخورد با مانع دشوار می تواند به دو قسمت تقسیم شود در حال رفتن به مکانی جذاب از نظر علمی.

این دو نیمه که هر دو ناسا Axel نامیده می شود ، به مریخ نورد DuAxel (مخفف dual-Axel) اجازه می دهد تا با لنگر انداختن قسمت عقب خود ، در مناطق شدید حرکت کند محکم در جای خود قرار دارد ، در حالی که نیمه جلو می تواند رانندگی کند و بیت های سخت پیش رو را کشف کند. هر دو محور کاملاً جدا نمی شوند زیرا نیمه جلو برای پشتیبانی ، ارتباط و قدرت به بدنه اصلی متصل می شود.

هنگامی که Axel جلو با نقشه برداری و پیمایش مبتنی بر دوربین به هدف خود رسید ، می تواند برای تجزیه و تحلیل علمی ، ابزارهای جمع شده را در داخل توپی چرخ مستقر کنید. سپس از اتصال اتصال به عقب به جلو در Axel استفاده می شود و آن را با مریخ نورد اصلی متصل می کند ، که می تواند به یک سایت اکتشافی جدید منتقل شود.

science/نمونه-اولیه-مریخ-نورد-چهار-چرخ-ناسا-که-برای-اکتشافات-سیاره.html