techbord.com محققان اسپری مغناطیسی تولید می کنند که اشیا ordinary معمولی را به ربات های مینیاتوری تبدیل می کند

برداشت ویراستار: محققان دانشگاه سیتی هنگ کنگ نوع خاصی از اسپری را ایجاد کرده اند که می تواند به اشیا properties خاصیت مغناطیسی بدهد. از طریق استفاده از یک میدان مغناطیسی خارجی ، می توان اجسام پوشش داده شده را بدون هیچ گونه تماس مستقیم رول ، خزیدن و راه رفتن کرد. این می تواند یک تغییر دهنده بالقوه بازی در زمینه پزشکی باشد.

ضخامت این پوشش که اسپری M نامیده می شود ، کمتر از یک چهارم میلی متر است و از گلوتن ، پلی وینیل الکل و ذرات آهن تشکیل شده است. این ماده می تواند به طور یکنواخت به سطح بافت و صاف بچسبد ، می تواند پس از واقعیت برای بهبود انعطاف پذیری در برنامه توزیع شود و حتی می تواند با دستور منحل شود.

بارزترین کاربرد برای اسپری M در زمینه پزشکی است. در آزمایش ، تیم توانست کپسولهایی را برای خرگوشهای بیهوش تجویز کرده و حرکت آنها را از طریق معده کنترل یا ردیابی کند. هنگامی که کپسولها به هدف مورد نظر خود رسیدند ، پوششهای بیرونی آنها با موفقیت حل شده و امکان درمان هدفمند با دارو فراهم شد.

شن یاجینگ.

خارج از دارو ، تیم معتقد است که اسپری می تواند در زمینه های حمل و نقل و حسگرهای متحرک ، به ویژه در برنامه هایی با فضای محدود مفید باشد. من مطمئن هستم که یک شوخی داخلی نیز در مورد عطر و جاذبه مغناطیسی وجود دارد ، اما من نمی توانم به آنجا بروم.

نوشتن کامل محققان را می توان در مجله یافت علم رباتیک.

science/محققان-اسپری-مغناطیسی-تولید-می-کنند-که-اشیا-ordinary.html