techbord.com ستاره شناسان در جستجوی زندگی بیگانه بیش از 10 میلیون ستاره را جستجو می کنند ، چیزی پیدا نمی کنند

مطابق با بقیه سال 2020 ، جستجوی گسترده بیش از 10 میلیون ستاره برای یافتن نشانه هایی از فناوری بیگانه ، هیچ چیز پیدا نکرده است.

همانطور که در این مطالعه توضیح داده شد ، که در انتشارات انجمن نجوم استرالیا منتشر شده است ، از آرایه مورچیسون ویدفیلد (MWA) در غرب استرالیا برای بررسی ستاره های منطقه ولا از نظر نشانه هایی از تمدن های بیگانه استفاده شد.

MWA متشکل از 4096 آنتن عنکبوتی مانند است که در زمین می نشیند و در جستجوی هوش فرازمینی (SETI) به دنبال "technosignatures " یا شواهدی از فن آوری بیگانه گوش می دهد.

< p> "MWA یک تلسکوپ منحصر به فرد است ، با یک میدان دید فوق العاده گسترده که به ما امکان می دهد میلیون ها ستاره را همزمان رصد کنیم." ، ستاره شناس ، چنوا ترمبلی ، از گره دانشگاه کرتین از مرکز بین المللی تحقیقات رادیو نجوم ، گفت: (ICRAR) "ما آسمان اطراف صورت فلکی ولا را به مدت 17 ساعت مشاهده کردیم ، بیش از 100 برابر گسترده تر و عمیق تر از همیشه به نظر می رسید. با استفاده از این مجموعه داده ، هیچ علامت فنی - هیچ نشانه ای از زندگی هوشمند پیدا نکردیم. "

https://techbord.com ستاره شناسان در جستجوی زندگی بیگانگان بیش از 10 میلیون ستاره را مشاهده می کنند ، چیزی پیدا نمی کنند

< p> Vela C ، بخشی از مجموعه Vela که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفت

ترمبلی توضیح داد که چگونه می توان سیگنال رادیویی را ناشی از تمدن بیگانگان تشخیص داد: "وقتی چراغ خود را ترک می کنید به یک زنگ خطر فکر کنید در ، جایی که یک سری صداهای "پینگ " به همان اندازه فاصله دارند. این بررسی به دنبال یک پینگ تکراری است که ممکن است از صدای یک سیاره فرار کند یا "یک سیگنال ساخته شده" باشد. "

< البته این بدان معنی نیست که ما باید از یافتن زندگی بیگانه دست بکشیم. همانطور که داگلاس آدامز ، نویسنده راهنمای Hitchhiker برای کهکشان گفت ، "فضا بزرگ است ، شما فقط باور نخواهید کرد که چقدر وسیع ، فوق العاده ، گیج کننده است." این نظرسنجی شبیه جستجوی چیزی در به گفته محققان ، یک اقیانوس است ، اما فقط "حجم آب معادل استخر بزرگ حیاط خلوت " را مشاهده می کنید. به یاد داشته باشید ، کهکشان راه شیری به تنهایی بین 100 میلیارد و 400 میلیارد ستاره دارد.

ترمبلی همچنین اشاره کرد که در این تحقیق فرض بر این است که تمدن های بیگانه دارای فناوری های مشابه ما هستند و آنها تا حد استفاده از امواج رادیویی توسعه یافته اند. برقراری ارتباط همچنین ممکن است هر تابش الکترومغناطیسی ناشی از یک نژاد بیگانه بسیار دور یا ضعیف باشد تا بتوان آن را تشخیص داد.

مطالعات جدید SETI در آینده با استفاده از تلسکوپ های حتی قوی تر که می توانند میلیاردها ستاره را بررسی کنند ، انجام می شود. سیستم ها ، بنابراین شاید روزی کشف کنیم که در جهان تنها نیستیم.

science/ستاره-شناسان-در-جستجوی-زندگی-بیگانه-بیش-از-10-میلیون-ستاره.html