• تک بورد - تلاش جنجالی برای آروغ زدن گاو کمتر مضر

تلاش جنجالی برای آروغ زدن گاو کمتر مضر

این به سادگی تغذیه آنها با جلبک دریایی گازسوز نیست.
    صبح طاقت فرسایی در حیاط انبار است ، حتی در سایه ساختار بلند و فضای باز که گاوها برای تغذیه به آنجا می آیند. در یک مزرعه معمولی ، آنها در اطراف یک گردنه جمع می شدند ، اما در UC Davis آنها از سطل های مخصوص آبی ، که مشخص می کند هر کدام چه زمان و چه مقدار غذا می خورد ، تهیه می کنند. این شبیه به Weight Watchers است ، فقط محققان در اینجا چندان به

دانشمند حیوانات فرانک میتلوئنر مرا به نوع دیگری از تغذیه راهنمایی می کند ، دستگاهی که به راحتی می توان آن را با خردکن چوب مینیاتوری اشتباه گرفت. او تعداد انگشت شماری از گلوله های یونجه را که دستگاه وقتی می فهمد که یک گاو سرش را به داخل زده است ، می گیرد. "میتلوئنر می گوید:" این برای آنها مانند آب نبات است. " سرم را داخل دستگاه می کنم در حالی که میتلوئنر یک لوله فلزی کوچک را در داخل نشان می دهد: "این کاوشگر متانی را که بازدم می کنند اندازه گیری می کند و هر سه ساعت یکبار برای همه حیوانات در این مطالعه اتفاق می افتد."

https://techbord.com جستجوی جنجالی برای آروغ زدن گاو کمتر مضر گاوها ، می بینید ، دارای مشکل انتشار شدید هستند. برای هضم مواد گیاهی سفت ، معده غار آنها به عنوان مخازن تخمیر عمل می کند. آنها مملو از متانوژن ها هستند ، میکروب هایی که سلولز را برای تولید اسیدهای چرب فرار تولید می کنند ، که گاوها به گوشت و شیر تبدیل می کنند. اما این متانوژنها همچنین متان تولید می کنند ، یک گاز گلخانه ای بسیار تند و زننده که 80 برابر قوی تر از دی اکسید کربن است ، به دلیل نحوه لرزش مولکولهای آن برای جذب تابش مادون قرمز. این گازها گرما را جذب می کنند و این به معنی گرم شدن زمین بیشتر است. به اما این که گاوها می توانند غذا بخورند به این معنی نیست که برای آنها آسان است. از آنجا که گیاهانی که گاوها می خورند از نظر تغذیه ای ضعیف هستند ، حیوانات برای زنده ماندن مجبورند غذای زیادی بخورند و به طور دوره ای آن را از چهار شکم خود بیرون آورده و دوباره آن را نشخوار کنند - این یعنی "جویدن طعمه". این امر منجر به آروغ زدن بی وقفه یا به قول دانشمندان انتشارات روده ای می شود.

اکنون این آروغ ها را در جمعیت گاو عظیم جهان ضرب کنید. برای برآوردن اشتهای بیکران بشریت برای گوشت گاو و شیر ، اکنون یک میلیارد رأس گاو در این سیاره گردش می کند. مقاله ای که در ماه سپتامبر در مجله Nature Food توسط یک تیم بین المللی از محققان منتشر شد نشان داد که سیستم غذایی جهانی 35 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای را تولید می کند. گوشت گاو مسئول یک چهارم این انتشارات غذایی است و 8 درصد دیگر از تولید شیر است.

با این حال ، متان تنها حدود یک دهه در جو باقی می ماند ، در حالی که دی اکسید کربن قرن ها ادامه دارد. اگر دانشمندان بتوانند بفهمند چگونه می توان گاوها را از آروغ زدن متوقف کرد ، این امر باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود و تقریباً بلافاصله آثار آب و هوایی را مشاهده خواهیم کرد. بنابراین میتلوئنر و سایر محققان در حال آزمایش مواد افزودنی غذایی مانند جلبک دریایی ، سیر و حتی اسانس های گرفته شده از گیاهانی مانند تخم گشنیز هستند که محیط روده حیوانات را به طرق مختلف تغییر می دهند ، به عنوان مثال با ایجاد اختلال در آنزیم های تولید کننده متان. آنها همچنین با بیوکر-اساساً ذغال سنگ-که متان را در روده جذب می کند ، بازی می کنند.

به همین دلیل است که میتلوئنر برای تعیین رژیم غذایی گاوها تلاش زیادی می کند: او می تواند آشکارسازهای متان را در میان وعده پخش کند و نشان دهد که چگونه یک تکنیک خاص می تواند انتشارات روده ای را کاهش دهد. میتلوئنر می گوید: "ما دریافتیم که بسته به نوع افزودنی که دارید ، می توانیم میزان انتشار روده را بین 10 تا 50 درصد کاهش دهیم ، و این بسیار حساس است.

در اوایل سال جاری ، یک تیم ارمیاس کبریاب ، همکارش در دانشگاه دیویس ، به رهبری او ، تحقیقاتی را منتشر کرد که نشان می دهد با افزودنی های جلبک دریایی تا 82 درصد گاز کاهش می یابد. اما مطالعات دانشمندان که سایر مواد افزودنی را آزمایش می کنند ، میزان کمتری از اثربخشی را نشان داده است. یک مطالعه در سال 2019 از دانشگاه واگننینگن و تحقیقات انجام شده که ترکیب آلی 3-nitrooxypropano یا 3-NOP را مورد بررسی قرار داد ، تا 50 درصد کاهش یافت. یکی از محققان در بریتانیا و سوئیس دریافت که Agolin ، مخلوطی از روغنهای اساسی ، تولید متان را تنها 6 درصد کاهش می دهد. در نیوزلند ، گاوهای تغذیه شده با تانن کاهش 13 درصدی را نشان دادند.

و مفهوم تولید مواد افزودنی خوراکی به میلیارد گاو جهان با چالش های لجستیکی روبرو است. متیو هایک و یان دوتکیویچ در WIRED نوشتند: "حقیقت این است که مزایای جلبک دریایی به مراتب محدودتر است ، هم از نظر ظرفیت آن برای کاهش انتشار متان گاوها و هم از نظر بالقوه تا اندازه این مشکل." سال آنها خاطرنشان کردند که گاوها وقتی در مرتع می چرند بیشترین متان را تولید می کنند و تمام آن علف را می خورند-چیزهایی که به سختی هضم می شوند. اینجاست که بیشتر گاوها بیشتر عمر خود را سپری می کنند. آنها در خوراک زندگی می کنند ، جایی که افزودن مواد افزودنی به رژیم غذایی آنها بسیار آسان است ، فقط در ماههای پایانی آنها هنگامی که برای کشتار چاق می شوند. محققان تخمین زدند که گاوها در آن ماهها فقط 11 درصد از عمر متان خود را در خوراک تغذیه می کنند.

این مسئله ای است ، میتلوئنر اذعان می کند. او می گوید: "چالش ورود این گاوها به دامهای آزاد است که از طریق غذاخوری تغذیه نمی شوند." "یک راه ممکن است از طریق نمک نمک ، یا شاید از طریق آب آشامیدنی باشد. همچنین کار برای قرار دادن این مواد فعال در یک بولوس با کندی انتشار در سیستم معده گاو ادامه دارد. "

او همچنین می خواهد از عوارض جانبی جلوگیری کند. او می گوید: "هر چه میزان کاهش [انتشار] گازهای گلخانه ای خود را بیشتر کنید ، احتمال دارد با عواقب ناخواسته روبرو شوید." به عنوان مثال ، محققان باید وزن حیوانات را ردیابی کنند تا مطمئن شوند این افزودنی بر رشد تأثیر نمی گذارد. آنها همچنین باید خوش طعم بودن را در نظر بگیرند - شاید گاوها طعم غذای خود را مانند سیر دوست ندارند. یا ممکن است حیوان کمتر آروغ بزند ، اما شیر آنها می تواند طعم عجیبی پیدا کند. او می گوید: "ما باید دریابیم رسانه شاد چیست".