• تک بورد - اگر می خواهیم به دنبال زندگی در اروپا باشیم ، بهتر است یک تمرین را بیاوریم

اگر می خواهیم به دنبال زندگی در اروپا باشیم ، بهتر است یک تمرین را بیاوریم

تأثیرات و تشعشعات باعث می شود که مواد شیمیایی جالب توجه در سطح زمین دوام نیاورند.
    فکر می شود قمر مشتری مشتری اروپا ، جهانی بزرگ با اقیانوس زیر یخ وسیع ، یکی از بهترین کاندیداها برای میزبانی از زندگی در سایر نقاط منظومه شمسی است. . و ناسا به این امید که یخ آن حاوی مواد شیمیایی نشان دهنده وجود حیات باشد ، یک فروند لندر را به سطح خود در نظر گرفته است ، هرچند که این پروژه هنوز در مرحله ارزیابی اس

مقاله ای که روز دوشنبه منتشر شد ، نشانه هایی از نیاز این مأموریت به منظور داشتن شانس مناسب برای یافتن این مواد شیمیایی را ارائه می دهد. برای اینکه شانس خوبی برای یافتن هرگونه ماده بکر داشته باشد ، ناو باید مته ای را حمل کند که قادر است حداقل یک متر از سطح ماه پیموده باشد.

تغییر شکل سطح

فشارهای گرانشی که توسط مشتری و اروپا روی اروپا قرار داده شده است قمرهای بزرگ دیگر آن ، منبعی از انرژی است که بخشی از آب ماه را مایع نگه می دارد. اما قسمت مایع اروپا - که تصور می شود اقیانوسی به عرض ماه است - ده ها کیلومتر زیر یخ سطح ماه است. بنابراین ، کشف شواهد مربوط به زندگی مسئله ای نیست که از مدار به پایین نگاه کنیم.

گفته شد ، امید است که سرانجام شواهد به جایی برسد که ما بتوانیم آن را مطالعه کنیم. نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد سطح اروپا با روندی مشابه زمین ساخت صفحه ای و حتی اشاره به سوراخ شدن یخ توسط آبفشان ها ، تغییر شکل می یابد. این فرآیند ها می توانند مواد را از اعماق ماه به سطح آن منتقل کنند ، یا موجودات زنده یا مواد شیمیایی مرتبط با آنها را حمل کنند.

مشکل (یا حداقل یک مشکل) برای هر ناوچه ای است که یک بار اتفاق می افتد مواد به آنجا می رسند. منطقه نزدیک مشتری به دلیل میدان های مغناطیسی این سیاره غول پیکر تحت تابش شدید قرار دارد. علاوه بر از بین بردن فوری ارگانیسم هایی که از کمبود جو در سطح جان سالم به در بردند ، تابش با گذشت زمان باعث تغییر شیمیایی مواد شیمیایی می شود. به جای چیزی که ممکن است به وضوح با زندگی مرتبط باشیم ، ترکیبی از مواد شیمیایی آلی برای تفسیر دشوار پیدا خواهیم کرد.

راه حل آشکار این است که در زیر سطح جستجو کنیم ، زیرا اگر یخ از مواد محافظت کند ، آنها به اندازه کافی عمیق بودند. اما با توجه به اینکه سطح اروپا نیز در اثر ضربه هایی که در صورت عدم جو ، هیچ مشکلی برای برخورد مستقیم با سطح زمین ایجاد نمی کند ، این محافظت تضمینی نیست.

بنابراین ، برای پیدا کردن یک فرصت خوب مواد شیمیایی که واقعاً محیط آبکی ماه را منعکس می کنند ، باید زیر عمق تابش سطح و عمقی که احتمالاً توسط اثرات متلاشی شده است حفاری یا حفاری کنیم.

عمق کافی است

چگونه عمیقاً ما نیاز به تمرین داریم دقیقاً س questionالی است که مقاله جدید به آن پرداخته است. اگر فقط لازم باشد که به زیر نقطه ای که تابش می رسد برسیم ، فقط چند سانتی متر خواهد بود. بنابراین ، چهار محقق - همگی از م institutionsسسات مستقر در ایالات متحده - بر این مسئله تأثیر داشتند كه آیا اثرات سطح را به اندازه کافی خرد می كند تا ما را به كاوش عمیق تر برسانیم. برای انجام این کار ، ما به برخی از خصوصیات سطح تحت تأثیر (یخ ، در این مورد) ، تعداد دفعات ضربه و اندازه آن ضربه ها نیاز داریم. با توجه به این موارد ، می توانید میزان تأثیر تجمعی را با گذشت زمان و همچنین پیش بینی موارد تا جایی که سیستم به تعادل می رسد ، جایی که دهانه ها با پر شدن از بقایا در همان فرکانس موجود در حال ناپدید شدن هستند ، پیش بینی کنید. در حال تولید است.

این واقعیت پیچیده است که اثرات بزرگتر بقایای کوچکی را بیرون می ریزد که با بازگشت به سطح ماه نیز تأثیراتی ایجاد می کنند. اما می توان این را نیز حساب کرد.

سرانجام ، شما باید برآوردی از فراوانی تأثیرات و اندازه تأثیرگذارها داشته باشید. دو مورد معمولاً در ادبیات مورد استفاده قرار می گرفت: یکی براساس شمارش دهانه با استفاده از داده های مدارگرد گالیله ، مورد دوم با شمارش چشمک های ضربه ایجاد شده است. محققان استفاده از هر دوی آنها را انتخاب کردند و مدل های جداگانه ای برای هر یک ساختند. در پایان ، آنها نتایج کاملاً مشابهی به دست آوردند.

نتیجه نهایی این است که ، در اروپا ، باغبانی ضربه ای سطح را به عمق متوسط ​​حدود 30 سانتی متر تبدیل کرده است. هر چیزی که نزدیکتر به سطح باشد در یک زمان یا دیگری در معرض تابش تابش کافی برای تبدیل شیمیایی مواد موجود در آن قرار گرفته است.

جهان قدیم

اما اروپا بیش از 4 میلیارد سال است که وجود دارد و تعداد زیادی وجود دارد. نشان می دهد که قسمت های مختلف سطح آن جدیدتر است و سایر مناطق قدیمی تر هستند. به احتمال زیاد ، سطح کل سطح آن واقعاً برای کل دوره موجود بوده است. به طور عملی تر ، اگر فرض کنیم می توانیم کاوشگری را در یکی از مناطق جدیدتر فرود بیاوریم ، احتمال پیدا کردن مواد بکر تغییر می کند. برای مکانی که 10 میلیون سال روی سطح زمین بوده ، محققان تخمین می زنند که عمیق تر از یک متر اطمینان حاصل می کند که موادی که می یابیم در معرض تابش قرار نمی گیرند.

این بدان معنی است که برای افزایش شانس یک ماموریت موفق ، ما باید در مناطقی تمرکز کنیم که نسبتاً جوان هستند. محققان همچنین متذکر شدند که بمباران تشعشعات به طور مساوی به اروپا حمله نمی کند ، بنابراین ما می توانیم مناطقی را که در معرض تابش کمتری هستند نیز هدف قرار دهیم. اما ، حتی با وجود این مزایا ، ما باید فناوری را بهمراه داشته باشیم تا بتوانیم عمیق تر از آنچه در بدن دیگری غیر از زمین انجام داده ایم ، حفاری کنیم.

نجوم طبیعت ، 2021. DOI: 10.1038 / s41550- 021-01393-1 (درباره DOI).