• تک بورد - آلفابت شرکت هوش مصنوعی را برای کشف داروهای جدید راه اندازی کرد

آلفابت شرکت هوش مصنوعی را برای کشف داروهای جدید راه اندازی کرد

Isomorphic Labs بر اساس تحقیقات DeepMind ساخته خواهد شد و توسط Demis Hassabis رهبری خواهد شد.
    مالک Google Alphabet یک شرکت هوش مصنوعی را برای کشف داروهای جدید راه اندازی کرده است.

دمیس حسابیس، رئیس DeepMind، در یک پست وبلاگی گفت: آزمایشگاه های ایزومورفیک ثبت شده در بریتانیا از فناوری شرکت خواهر خود DeepMind برای تسریع در کشف دارو و در نهایت یافتن درمانی برای برخی از ویرانگرترین بیماری های بشریت استفاده خواهند کرد. او افزود که همچنین مدیر اجرایی آزمایشگاه های ایزومورفیک خواهد شد.

ادامه مطلب

گوگل آلفا فولد را در کل ژنوم انسان رها می کند دانشمندان در سراسر جهان در ماه جولای شگفت زده شدند. هنگامی که DeepMind از نحوه استفاده از فناوری AlphaFold2 برای پیش‌بینی شکل هر پروتئین در بدن انسان با دقت تقریباً کامل استفاده کرد.

مدل DeepMind می‌تواند یکی از پیچیده‌ترین مشکلات زیست‌شناسی را با گرفتن دنباله‌ای از اسیدهای آمینه و ترسیم پیچش‌ها و پیچش‌های شکل آن حل کند. این الگوریتم می‌تواند به جایگزینی یا افزایش کارهای پر زحمت آزمایشگاهی برای شناسایی ساختارهای پروتئین‌ها که نحوه رفتار آنها را تعیین می‌کند، کمک کند.

شرکت‌های داروسازی و محققان دانشگاهی مشتاق به استفاده از این ابزار هستند – که DeepMind آن را در دسترس قرار داده است. منبع باز - برای کشف اهداف جدید برای داروها.

سرعت آن می‌تواند زمان کشف درمان‌های نوآورانه را کاهش دهد، اگرچه روند آزمایش‌های بالینی هنوز چندین سال طول می‌کشد.

DeepMind گفت که از این فناوری برای یافتن درمان‌هایی برای بیماری شاگاس و لیشمانیوز، دو تا از کشنده‌ترین بیماری‌های جهان استفاده خواهد کرد. مهندسان و متخصصان یادگیری ماشین.

«در اساسی‌ترین سطح، به نظر من زیست‌شناسی را می‌توان به عنوان یک حسابیس اضافه کرد: «نظام پردازش اطلاعات، اگرچه بسیار پیچیده و پویا است.

«در نظر گرفتن این دیدگاه نشان می‌دهد که ممکن است ساختار زیربنایی مشترکی بین زیست‌شناسی و علم اطلاعات وجود داشته باشد - یک نقشه‌برداری هم شکل بین این دو - بنابراین. نام شرکت."

Hassabis امیدوار است که آزمایشگاه از هوش مصنوعی فراتر از AlphaFold2 برای پیش بینی پدیده های پیچیده بیولوژیکی استفاده کند.

فناوری و پایگاه داده AlphaFold2 که بر روی صدها هزار آموزش دیده است. ساختارهای شناخته شده، برای استفاده خارجی منبع باز باقی خواهند ماند.

© 2021 The Financial Times Ltd. کلیه حقوق محفوظ است به هیچ وجه توزیع، کپی یا اصلاح نشود.